CBD kvapky 30 ml - ALAVIS

CBD kvapky od spoločnosti ALAVIS sa vo veterinárnej neurologickej medicíne používajú na zmiernenie zápalov a degenerácie nervového tkaniva. Sú vhodné na liečenie psov, ktorý trpia chronickými bolesťami kĺbov a pohybového aparátu.

• €29,95 €6,90 –23 %
Kategória: CBD pre psy

Alavis ™ CBD môže mať priaznivé účinky súčasne pri viacerých ťažkostiach Vášho domáceho miláčika. Napomáha pri liečbe epilepsie, pri cestovných kinetózach proti vracaniu a nevoľnosti, proti stresu a nervozite, pri bolestiach a zápaloch a pri poruchách príjmu potravy (inapetencie, anorexia) predovšetkým spôsobených podávaním liečiv (chemoterapia).

Zloženie:
obsah účinných látok v 30 ml: CBD Oil 3% - 6700 mg
Pomocné látky: olivový olej - 20500mg, extrakt bohatý na tokoferol (vitamín E) - 2 mg

Dávkovanie:
1 kvapka na 1 kg hmotnosti psa/mačky. Dávkovanie je možné individuálne zvýšiť podľa klinického stavu psa/mačky. Rovnako je možné prvých 14 dní dávku individuálne zvýšiť podľa klinického stavu na 2 kvapky na 1 kg hmotnosti psa/mačky.

Oblasť použitia:
liečba epilepsie, pri cestovných kinetózach proti zvracaniu a nevoľnosti, proti stresu a nervozite, zmiernenie bolesti a zápalu, pri poruchách príjmu potravy (inapetencia, anorexia) najmä spôsobené podávaním liečiv (chemoterapia)

Spôsob použitia:
Kvapky sa nakvapkajú priamo do tlamy. Odporúčame odhrnúť pysk a nakvapkať na vnútornú stranu líca alebo na ďasno. Pri kinetózach podajte prípravok 30-60 minút pred jazdou.

Doba užívania:
Doba užívania je závislá na danom probléme, pri ktorom sa ALAVIS CBD podáva. Pri kinetózach podávajte 30-60 minút pred každou jazdou, pri podpore epileptickej liečby podávajte podľa odporúčania veterinárneho lekára. Pri chronickej bolesti je možné prípravok podávať dlhodobo až trvalo.

Skladovanie

Skladujte uzatvorené v suchu pri teplote 15-25 ° C. Chráňte pred mrazom a svetlom. Ukladajte mimo dosahu detí!

Veterinárne prípravky ALAVIS ™ sú vyvinuté na podporu zdravia zvierat. Veterinárne prípravky ALAVIS ™ sú v Českej republike v predaji už od roku 2003. Spĺňajú tie najnáročnejšie kritériá a pri ich výrobe je všetko smerované k dosiahnutiu tej najvyššej kvality a účinnosti.

Majiteľom licencie ochrannej známky ALAVIS ™ je kanadská spoločnosť Lighthouse International Inc., ktorá je divíziou farmaceutickej spoločnosti Pharma United Inc.

Alavis logo