CBD kvapky 30 ml - ALAVIS

CBD kvapky 30ml - ALAVIS
€29,95 –30 % €20,85
Skladom

CBD kvapky od spoločnosti ALAVIS sa vo veterinárnej neurologickej medicíne používajú na zmiernenie zápalov a degenerácie nervového tkaniva. Sú vhodné na liečenie psov, ktorý trpia chronickými bolesťami kĺbov a pohybového aparátu.

Detailné informácie

Podrobný popis

Alavis ™ CBD môže mať priaznivé účinky súčasne pri viacerých ťažkostiach Vášho domáceho miláčika. Napomáha pri liečbe epilepsie, pri cestovných kinetózach proti vracaniu a nevoľnosti, proti stresu a nervozite, pri bolestiach a zápaloch a pri poruchách príjmu potravy (inapetencie, anorexia) predovšetkým spôsobených podávaním liečiv (chemoterapia).

Zloženie:
obsah účinných látok v 30 ml: CBD Oil 3% - 6700 mg
Pomocné látky: olivový olej - 20500mg, extrakt bohatý na tokoferol (vitamín E) - 2 mg

Dávkovanie:
1 kvapka na 1 kg hmotnosti psa/mačky. Dávkovanie je možné individuálne zvýšiť podľa klinického stavu psa/mačky. Rovnako je možné prvých 14 dní dávku individuálne zvýšiť podľa klinického stavu na 2 kvapky na 1 kg hmotnosti psa/mačky.

Oblasť použitia:
liečba epilepsie, pri cestovných kinetózach proti zvracaniu a nevoľnosti, proti stresu a nervozite, zmiernenie bolesti a zápalu, pri poruchách príjmu potravy (inapetencia, anorexia) najmä spôsobené podávaním liečiv (chemoterapia)

Spôsob použitia:
Kvapky sa nakvapkajú priamo do tlamy. Odporúčame odhrnúť pysk a nakvapkať na vnútornú stranu líca alebo na ďasno. Pri kinetózach podajte prípravok 30-60 minút pred jazdou.

Doba užívania:
Doba užívania je závislá na danom probléme, pri ktorom sa ALAVIS CBD podáva. Pri kinetózach podávajte 30-60 minút pred každou jazdou, pri podpore epileptickej liečby podávajte podľa odporúčania veterinárneho lekára. Pri chronickej bolesti je možné prípravok podávať dlhodobo až trvalo.

Skladovanie

Skladujte uzatvorené v suchu pri teplote 15-25 ° C. Chráňte pred mrazom a svetlom. Ukladajte mimo dosahu detí!

Veterinárne prípravky ALAVIS ™ sú vyvinuté na podporu zdravia zvierat. Veterinárne prípravky ALAVIS ™ sú v Českej republike v predaji už od roku 2003. Spĺňajú tie najnáročnejšie kritériá a pri ich výrobe je všetko smerované k dosiahnutiu tej najvyššej kvality a účinnosti.

Majiteľom licencie ochrannej známky ALAVIS ™ je kanadská spoločnosť Lighthouse International Inc., ktorá je divíziou farmaceutickej spoločnosti Pharma United Inc.

Alavis logo

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie