Olej konopný 5% CBD 10 ml pre psy a mačky do 11 kg

Olej konopný CBD 5% 10 ml (270 kvapiek) pre psy a mačky do 11 kg

Prémiový širokospektrálny
 CBD konopný olej 5%

Doplnkové krmivo pre mačky a psy do 11kg.

Detailné informácie

Podrobný popis

Použitie: prospešné pre celkové zdravie zvieraťa. Pomáha znižovať stres a úzkosť, minimalizuje riziko epileptického záchvatu, pôsobí protizápalovo, tlmí bolesť, pomáha pri liečbe kožných ochorení, urýchľuje hojenie rán, zlepšuje chuť do jedla,  pomáha pri neurodegeneratívnych ochoreniach, zmierňuje príznaky nádorových ochorení.

Zloženie: Konopný olej zo semien, konopný extrakt CO2, CBD-Kanabidiol (500 mg),

ostatné kanabinoidy v stopovom množstve, hovädzí extrakt, minerálne látky, Omega-3, Omega-6 a Omega-9 MK. Bez THC. Nepsychoaktívne.

Dávkovanie: 1-3 kvapky denne do krmiva. Neprekračujte doporučené dávkovanie.

Nie je náhradou pestrej stravy.    1 kvapka = 1,85 mg CBD

Skladovanie: Skladujte mimo dosahu detí, na tmavom a suchom mieste. Pred použitím dôkladne pretrepať.

Balenie: 10 ml / 270 kvapiek.

Reg. č.: αSK 200636

Česká spoločnosť s registrovanými produktami SwissMEDHEMP si zakladá na kvalite svojich výrobkov a preto sú ich oleje extrahované z konope pestovaného vo Švajčiarsku a na Sardíni bez použitia pesticídov a herbicídov, aby spĺňali čo najvyššiu kvalitu. Jedná sa o prémiové Švajčiarskej broad spectrum CBD, pričom pri výrobe bol použitý  MCT olej, ktorý je považovaný za najlepší pri CBD olejoch, pretože umožňuje rýchlejšie a jednoduchšie vstrebávanie v tele. Doplnené o hovädziu príchuť, aby Vašim domácim miláčikom oleje viac chutili.

swissmedhemp logo

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie