Olej konopný 5% CBD 10 ml pre psy a mačky do 11 kg

Olej konopný CBD 5% 10 ml (270 kvapiek) pre psy a mačky do 11 kg

Prémiový širokospektrálny
 CBD konopný olej 5%

Doplnkové krmivo pre mačky a psy do 11kg.

• €31,95 €4 –13 %
Kategória: CBD pre psy

Použitie: prospešné pre celkové zdravie zvieraťa. Pomáha znižovať stres a úzkosť, minimalizuje riziko epileptického záchvatu, pôsobí protizápalovo, tlmí bolesť, pomáha pri liečbe kožných ochorení, urýchľuje hojenie rán, zlepšuje chuť do jedla,  pomáha pri neurodegeneratívnych ochoreniach, zmierňuje príznaky nádorových ochorení.

Zloženie: Konopný olej zo semien, konopný extrakt CO2, CBD-Kanabidiol (500 mg),

ostatné kanabinoidy v stopovom množstve, hovädzí extrakt, minerálne látky, Omega-3, Omega-6 a Omega-9 MK. Bez THC. Nepsychoaktívne.

Dávkovanie: 1-3 kvapky denne do krmiva. Neprekračujte doporučené dávkovanie.

Nie je náhradou pestrej stravy.    1 kvapka = 1,85 mg CBD

Skladovanie: Skladujte mimo dosahu detí, na tmavom a suchom mieste. Pred použitím dôkladne pretrepať.

Balenie: 10 ml / 270 kvapiek.

Reg. č.: αSK 200636

Česká spoločnosť s registrovanými produktami SwissMEDHEMP si zakladá na kvalite svojich výrobkov a preto sú ich oleje extrahované z konope pestovaného vo Švajčiarsku a na Sardíni bez použitia pesticídov a herbicídov, aby spĺňali čo najvyššiu kvalitu. Jedná sa o prémiové Švajčiarskej broad spectrum CBD, pričom pri výrobe bol použitý  MCT olej, ktorý je považovaný za najlepší pri CBD olejoch, pretože umožňuje rýchlejšie a jednoduchšie vstrebávanie v tele. Doplnené o hovädziu príchuť, aby Vašim domácim miláčikom oleje viac chutili.

swissmedhemp logo