Šampón Clorexyderm forte 200 ml

Clorexyderm Shampoo forte 200 ml

Veterinárny antiseptický šampón pre psy a mačky. Zneškodňuje baktérie a kvasinky , obzvlášť Malassezia pachydermatis, odstraňuje zápach , ktorý býva obvykle spojený s kvasinkovou infekciou

Dezinfekčný šampón založený na chlorhexidín digklukonát, molekule so širokým antibakteriálnym účinkom.

• €14,90 €1,10 –7 %
Kategória: Šampóny pre psy a mačky

Zloženie:

100g prípravku obsahuje 4g chlorhexidine digluconate;

Základ

Isodecyl alkohol ethoxylát

Propylene Glycol

Glycerin

Dimethyl-alkyl-oxid

Lanoline ethoxylat

Hydroxyl ethyl celulóza

Parfum

Reactive Blue 21

neionizovaná voda ad 100g

Indikácie:

Clorexyderm šampón je určený na čistenie kože a srsti u psov a mačiek v prípadoch,kedy je potrebné kombinovať čistiaci efekt so silným dezinfekčným účinkom.

Dávkovanie:

mačky a malé psy až 15 ml

stredne veľké psy až 30 ml

veľké psy až 50 ml

1 čajová lyžička zodpovedá 5 ml

1 polievková lyžica zodpovedá 15 ml

Spôsob aplikácie:

Srsť dôkladne namočte a šampón naneste a masírujte na postihnuté miesta zvieraťa ( obvykle medzi pazúrikmi, v okolí pyskov, brucha, krku , podpažia, medzinožia a uší ) tak, aby sa vytvorila bohatá pena. Nechajte 5 - 15 minút pôsobiť , potom zviera dôkladne opláchnite a usušte.

Liečba by sa mala opakovať každé 2 dni po dobu 2- 4 týždňov, čo zaručí výborné výsledky , zvlášť v počiatočnom štádiu kožnej infekcie.

Neustály vývoj znalostí, výskumu, neustáleho klinického experimentovania v kombinácii so skúsenosťami a vysoko kvalitnou výrobou umožnil spoločnosti ICF Pet vyvinúť široký sortiment produktov s osobitným zreteľom na dermatologický sektor.

Cieľom spoločnosti je nasledovať prístupy, ktoré v prvom rade nemusia nevyhnutne zahŕňať používanie antibiotík. Myšlienka uvádzať na trh výrobky charakterizované vysokými štandardmi kvality viedla ICF k tomu, aby zaujala dôležité postavenie v oblasti dobrých životných podmienok zvierat v Taliansku aj v Európe.

ICF